De Podiumpas

Gebruik van de Podiumpas in Schouwburg Hengelo


Uitgangspunt
van de Podiumpas: de Podiumpas is bedoeld om de drempel te verlagen voor cultuurliefhebbers om vaker en avontuurlijker naar het theater te gaan.

De Podiumpas is als pilot geïntroduceerd midden in seizoen 2018-2019. Uit een eerste evaluatie blijkt dat veruit de meeste Podiumpashouders blij zijn met de pas. Wel is vastgesteld dat de procedures voor het gebruik van de pas per theater verschillen en op onderdelen voor verbetering vatbaar zijn. Om u als Podiumpashouder optimaal van dienst te zijn, hebben wij de onderstaande verheldering van de procedure bij Schouwburg Hengelo opgesteld.

Podiumpashouders kunnen naar alle niet uitverkochte voorstellingen in Schouwburg Hengelo, tenzij anders aangegeven op de website bij de betreffende voorstelling (dit geldt o.a. voor verhuringen en voorstellingen waarvan de schouwburg de kaartverkoop zelf niet doet).

Als Podiumpashouder kunt u vanaf 30 dagen voor de voorstelling kaarten reserveren aan de kassa, telefonisch via 074-255 6789 of door een e-mail te sturen naar info@schouwburghengelo.nl

Met de Podiumpas gereserveerde kaarten kunt u op de avond (of middag) van de voorstelling afhalen aan de kassa tot uiterlijk een kwartier voor aanvang.

Een voorstelling krijgt de statusUitverkocht’ wanneer er op enig moment op de website van Schouwburg Hengelo vermeld staat dat deze uitverkocht is. Ook wanneer er later weer kaarten beschikbaar komen en de voorstelling weer te reserveren is, dan behoudt de voorstelling nog steeds de status 'Uitverkocht'. Bij onduidelijkheid, bepaalt de kassamedewerker van Schouwburg Hengelo of er sprake is van de status ‘Uitverkocht’.

Podiumpashouders kunnen uitsluitend naar voorstellingen met de status ‘Uitverkocht’, wanneer ze op de dag van de voorstelling naar de kassa van de schouwburg gaan of bellen via 074-255 6789 en blijkt dat er nog stoelen beschikbaar zijn.

Meer informatie over de Podiumpas vindt u op www.podiumpas.nl.